038-7501253
info@kameroperahuis.nl
Delen op facebook
Aanmelden nieuwsbrief

Kameroperahuis zoekt een Secretaresse

| Wegens uitbreiding van het takenpakket van ons hoofd bedrijfsvoering zoekt Kameroperahuis per direct een Secretaresse. Ben jij servicegericht, stressbestendig en communicatief vaardig? En pak jij met plezier diverse administratieve, secretariële en organisatorische werkzaamheden op? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Kameroperahuis, productiehuis voor muziektheater, ondersteunt sinds de oprichting in 2007 jonge talenten bij het maken en uitvoeren van eigentijds muziektheater. We begeleiden jonge professionele schrijvers, componisten, regisseurs, vormgevers en performers en helpen ze binnen een meerjarig talentontwikkelingstraject hun artistieke signatuur verder te ontwikkelen. We dagen onze makers uit hun talent zo breed mogelijk in de samenleving in te zetten. Dit doen we binnen vier pijlers: we spelen in theaters en op festivals #speelt, zetten onze creativiteit in bij organisaties en bedrijven #werkt, op scholen #leert en in de gemeenschap #verbindt.

Kameroperahuis is gevestigd in Zwolle. De organisatie bestaat uit een directeur, hoofd bedrijfsvoering, medewerker marketing & communicatie en een bestuur. Wegens uitbreiding van het takenpakket van het hoofd bedrijfsvoering zoekt Kameroperahuis per direct een:

Secretaresse
(12 uur per week)

Wat zoeken wij?
Als secretaresse ben je de directe ondersteuning van het hoofd bedrijfsvoering in de grote diversiteit van haar taken. Deze taken bevinden zich op het gebied van officemanagement, financiën, personeelszaken en productie. De ideale secretaresse pakt met plezier diverse administratieve, secretariële en organisatorische werkzaamheden op. Hij/zij brengt ze tot een goed einde en zorgt ervoor dat de administratieve processen nauwkeurig worden uitgevoerd.

Verantwoordelijkheden:

  • Je bent het vangnet op het gebied van administratie en productie.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor het algemene telefoonnummer en e-mailadres en ontvangt het bezoek;
  • Je regelt afspraken (inclusief externe locaties voor bijeenkomsten) en notuleert de werkoverleggen van het team en andere bijeenkomsten;
  • Je zorgt ervoor dat alles aanwezig is om goed te kunnen werken, beheert de voorraden en zorgt voor een ingerichte en schone kantoorruimte;
  • Je zorgt voor het invoeren en bijhouden van het CRM systeem, CrossmarX;
  • Je stelt accuraat adresbestanden op en verzorgt (e-)mailingen;
  • Je ondersteunt voorbereidende werkzaamheden van producties;
  • Je zorgt voor de schriftelijke en digitale afhandeling van de facturen en adequaat debiteurenbeheer.

Functie-eisen:

  • Je beschikt over een relevante opleiding op administratief, secretarieel en/of financieel gebied;
  • Je bent dienstverlenend en servicegericht, communicatief vaardig en stressbestendig;
  • Je werkt zelfstandig, zorgvuldig en gestructureerd;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit met de culturele sector is een pré;

Wat bieden wij?
Wij bieden een aanstelling in eerste instantie een halfjaar, met mogelijkheid tot verlenging. Salarisindicatie: indeling in schaal 3 van de CAO Toneel en Dans. Je komt in een leuk, informeel team van professionele collega’s waarmee je intensief samenwerkt.

Vragen of solliciteren? 
Richt je motivatiebrief met CV per mail aan Sabine Christopoulos (hoofd bedrijfsvoering) sabine@kameroperahuis.nl. Ben je enthousiast, maar heb je toch nog vragen? Dan kan je contact met haar opnemen eveneens via hetzelfde mailadres of via 038-7501253. Solliciteren kan tot 27 november a.s.. Je hoort dan uiterlijk op vrijdag 29 november of we je uitnodigen voor een gesprek op dinsdag 3 december.

Kameroperahuis onderschrijft de Code Culturele Diversiteit en heeft zich ten doel gesteld om als organisatie een afspiegeling van de maatschappij te zijn. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar de kandidaat die de diversiteit binnen ons team versterkt.

Deel